درمان صرفه جویی در 20٪ عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان صرفه جویی در 20٪ عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک

صرفه جویی در عملکرد کلیه در بیماران برای کنترل بیماری خود ضروری است. 20٪ عملکرد کلیه اشاره به که بیماران شرایط است در مرحله شدید، اگر درمان نشود آن را بیماران تهدید زندگی. امروز، من به برخی درمان های صرفه جویی 20٪ عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک، به امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک به معرفی.

بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست های متعدد در کلیه ها، یک بیماری ارثی کلیه است که پر از مایع مشخص می شود. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست کنید ادامه یافته است. به عنوان یک نتیجه، آن را به بافت ها و اندام نرمال در بدن ستم، و سلول های در کلیه عملکرد طبیعی خود را از دست، کاهش عملکرد کلیه رخ می دهد. برای بیماران مبتلا به 17٪ عملکرد کلیه، آنها در حال حاضر در شکست انتهایی کلیه ها، آن ضروری است به برخی از اقدامات برای صرفه جویی در عملکرد کلیه است.

جراحی است که معمولا استفاده می شود برای حذف کردن کیست های کلیه از بدن است. جراحی با سوزن استفاده شود. این می تواند کاهش سرعت پیشرفت آسیب کلیه و ذخیره تابع باقی مانده کلیه است. تنها به اندازه بزرگ کیست کلیه می تواند از بین بردن از بدن، که باعث می شود فضای بیشتری به رشد از اندازه کوچک از کیست.

پیوند کلیه. پیوند کلیه یک روش است که در آن کلیه جدید در بدن قرار داده شد به جای کلیه است که کیست است. با توجه به اختلال ایمنی بدن است، همیشه شانس است که بافت های بدن خواهد بافتهای بدن رد وجود دارد. بیماران از کیست کلیه یک بار دیگر رنج می برند.

درمان طبیعی در چین کار می کند برای بهبود عملکرد کلیه است. درمان طبیعی طول می کشد اثر برای جلوگیری از کیست کلیه به طور طبیعی از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلولهای اپیتلیال لوله از آزاد. همچنین می تواند دفع کیست مایع با افزایش گردش خون از سطح کیست ترویج.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان صرفه جویی 20٪ عملکرد کلیه در PKD و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: